סבב חתימות דיגיטליות לניהול תהליך שינויי דיירים בפרוייקטי בנייה

Doxi מקצרת משמעותית את תהליך שינויי הדיירים בפרוייקטי בנייה

שינויי דיירים הנו תהליך קריטי בפרוייקטי בנייה, לאור החשיבות המכרעת שיש לזמן הביצוע ולהשלמת אישור הלקוחות על מפרטי בנייה והשינויים הנדרשים בהם.

התהליך, אשר כולל שליחה של מספר רב של טפסים בדואר אלקטרוני, מצריך מהלקוחות להדפיס את המפרטים, לחתום ידנית, ואז לסרוק ולשלוח את הטפסים החתומים חזרה לחברה – דבר שמוביל פעמים רבות לעיכובים ארוכים בהשלמת הבנייה. 

Doxi מאפשרת להפוך את כל התהליך לדיגיטלי לחלוטין באופן אשר חוסך מהלקוחות את הטיפול הידני בניירת ומקצר משמעותית את השלמת התהליך. ה- API הפתוח של המערכת מאפשר מילוי של נתוני הלקוח ומפרטי הבנייה באמצעות התממשקות למערכות החברה, ויצירה אוטומטית של מסמך דיגיטלי המופץ ללקוח באמצעות מיסרון עם קישור המוביל  לטופס דיגיטלי. 

הלקוחות יכולים לצפות במפרטים בכל פלטפורמה – מחשב, טאבלט וסמארטפון, ואז לאשר את השינויים בחתימה דיגיטלית על-גבי צג הסמארטפון או באמצעות עכבר המחשב.

כדי לזרז התייחסות, המערכת שולחת תזכורות ללקוחות המעכבים את התהליך.

Doxi שמה קץ לחוסר היעילות והבזבוז שהיו כרוכים בתהליך סבב החתימות המסורתי, אשר דרש הדפסה של ניירת אינסופית, סריקת דפים והפצה מייגעת. המערכת מאפשרת היום לייעל באופן ניכר את כל התהליכים הקשורים בסבב חתימות על כל סוגי המסמכים הארגוניים, והופכת מגוון רחב של תחומי תפעול עסקיים לדיגיטלים ויעילים  באופן שלא היה אפשרי עד כה.

דילוג לתוכן